UŽIVAJTE U SVAKOJ VOŽNJI

ALLGRIP – Snow način rada

Snow način rada pruža optimalnu konfiguraciju na kliskim površinama kao što su snijeg, led i blato. Na temelju rada papučice i upravljačkih komandi, Snow način rada predviđa klizanje prije nego se ono dogodi te dodjeljuje okretni moment stražnjim kotačima kako bi se zajamčilo izvanredno prijanjanje. Nadalje, ESP se uključuje ranije kako bi pomogao pri stabilizaciji vozila na podlogama s niskim trenjem. Zahvaljujući pouzdanosti u kliskim uvjetima uz stabilnost i izvanrednu kontrolu, Snow način rada dopušta vam da se opustite i uživate u vožnji.

ALLGRIP – Sport način rada

Sport način rada aktivno koristi 4WD pogon za postizanje vrhunskih performansi pri oštrim zavojima i na vijugavim cestama. Mijenja svojstva ubrzanja okretnog momenta kako bi se postigla bolja reakcija motora, a kod vozila s automatskim mjenjačem duže održava visoke okretaje rada motora. Kombinacija svih ovih funkcija omogućava sportsku vožnju i odgađa intervenciju ESP programa uzimajući u obzir namjeru vozača da vozi na sportski način.

ALLGRIP – Lock način rada

Lock način rada omogućuje konstantan prijenos okretnog momenta i na stražnje i na prednje kotače, kako bi svi “vukli” podjednakom silom. Ako se vozilo zaglavi, ESP i ostale komande se optimiziraju za izvlačenje iz dubokog snijega i blata. Na kotačima koji proklizavaju aktivirat će se kočnica, osiguravajući prijenos okretnog momenta na kotače koji imaju dobar kontakt s podlogom (kočnica preuzima ulogu diferencijala s ograničenim proklizavanjem). Pri brzinama iznad 60km/h Lock način rada automatski prelazi u Snow način rada.

ALLGRIP – Auto način rada

Auto način rada u normalnim uvjetima zadržava vozilo u 2WD pogonu. Međutim, kada detektira proklizavanje kotača, automatski se prebacuje na 4WD pogon. Daje prednost ekonomičnosti potrošnje goriva prebacivanjem na 4WD pogon samo onda kada je to nužno. Auto način rada pruža dodatnu sigurnost pri naglim promjenama vremena, poput pljuska.

Pomoć pri vožnji nizbrdo (GL + modeli s ALLGRIP pogonom i GLX)

Kad se vozilo kreće niz strmu padinu, a kočenje motora nije dovoljno da bi usporilo vozilo, funkcija za pomoć pri vožnji nizbrdo automatski aktivira kočnicu i održava određenu malu brzinu kretanja vozila. To dopušta vozaču da se koncentrira na radnje upravljanja.

Pomoć pri vožnji uzbrdo (standardan dio opreme kod svih modela)

Funkcija pomoći pri vožnji uzbrdo čini početak kretanja uzbrdo lakšim tako što na dvije sekunde spriječava vozilo da se počne kretati unatrag u trenutcima kada vozač premješta svoju nogu s kočnice na papučicu gasa.

Navigacijska SD kartica

Instaliranjem SD kartice s navigacijskim podacima u multimedijski sustav možete dodati 3D navigacijsku mapu koju je lako pratiti.

Kamera za vožnju unatrag

Zaslon može prikazati sliku koju snima kamera za vožnju unatrag te na taj način poboljšati vidljivost stražnjeg dijela kod vožnje unatrag.

Povezivanje pametnog telefona s multimedijom (GLX, opcionalno za GL+)

7-inčni zaslon osjetljiv na dodir omogućuje intuitivni rad s multimedijskim sadržajem uključujući audio sustav, telefoniranje bez držanja telefona, navigacijski sustav i integraciju pametnog telefona. Sadržaj možete odabrati iz četiri glavna načina rada – Listen (Slušaj), Call (Zovi), Drive (Vozi) i Connect (Poveži se).

Apple CarPlay i MirrorLink

Povezivanje pametnog telefona s multimedijom kompatibilno je sa sustavima Apple CarPlay i MirrorLink. Spajanjem vašeg kompatibilnog iPhone mobilnog uređaja putem USB priključka, sustav Apple CarPlay omogućit će vam da obavite telefonske pozive, pristupite vašoj glazbi, šaljete i primate poruke, dobijete upute i to sve putem glasovnih naredbi ili pritiskom na zaslon audio sustava. Također, MirrorLink sustav omogućava prikaz raznih aplikacija s vašeg pametnog telefona na zaslonu vozila, pa tako možete dodirom pristupiti funkcijama vašeg telefona.

Bogata ponuda motora i mjenjača

1.6-litarski dizelski motor

Ovaj motor generira dovoljnu snagu za dinamičnu vožnju na različitim terenima. Turbopunjač je opremljen tehnologijom promjenjive geometrije (VGT) koja jamči glatko ubrzanje. Štoviše, novi sustav za recirkulaciju ispušnih plinova (ERG) smanjuje stvaranje dušičnih oksida (NOx) kako bi emisija bila što manja i motor ispunjavao emisijske standarde EURO6 norme.

1.6-litarski benzinski motor

Uz optimizirani okretni moment pri svim stupnjevima prijenosa, niskim i visokim, ovaj motor omogućuje moćnu vožnju gradskim cestama, ali i vijugavim stazama. Dodatnim smanjivanjem mase i upotrebom kvalitetnijih materijala, smanjeno mu je trenje svih pokretnih dijelova, čime je postignuta još veća ekonomičnost, ali i trajnost.

Automatski mjenjač s dvostrukom spojkom (TCSS)

Mjenjač TCSS (samo za dizelski motor) automatizira rad spojke i stupnja prijenosa te tako nudi osjećaj iznimno brzog odaziva. Uz dvije odvojene spojke, jednu za neparne stupnjeve i drugu za parne stupnjeve prijenosa, omogućuje glatko i besprijekorno ubrzanje trenutnim mijenjanjem stupnja prijenosa. Također pruža mogućnost ručnog načina rada koji omogućava vozaču mijenjanje brzina prema želji.

Ručni mjenjač sa 6 ili 5 brzina (1,6 litarski dizel motor)

Optimizirani prijenosni omjeri poboljšavaju ekonomičnost potrošnje goriva i dinamičnost performansi, a uvedene su i brojne inovacije kako bi se dobio poboljšani osjećaj pri mijenjanju stupnja prijenosa. Nadalje, ojačana mjenjačka kutija dodatno upija buku i vibracije. Izvedba sa šest stupnjeva prijenosa dolazi uz dizelsku varijantu motora, a uz benzinsku ide mjenjač s pet stupnjeva prijenosa.

Automatski brisači i svjetla (GLX)

Automatski brisači stakala aktiviraju se u skladu s količinom padalina i brzinom vozila. Automatski sustav svjetala pali i gasi prednja i stražnja svjetla u skladu s jačinom osvjetljenja okoline. Senzori sustava usmjereni su naprijed i prema gore u svrhu optimalne funkcionalnosti. Kada automobil uđe u relativno dug i mračan tunel, sustav automatski pali prednja i stražnja svjetla.

Sjedala visoke kvalitete

Prednja sjedala jamče izvrsno držanje tijela, pružajući vozaču i putnicima jednaku potporu na neravnim i vijugavim cestama. Stražnja sjedala dizajnirana su kako bi pružila maksimalnu udobnost.

Poluge za mijenjanje brzina na upravljaču

Stupnjevi prijenosa mogu se lako i brzo mijenjati korištenjem poluga za mijenjanje brzine koje su ugrađene na stražnjem dijelu upravljača. To čini vožnju još sigurnijom, ali i više sportskom nego sto je to u slučaju ručnog mjenjača

Upravljač podesiv po visini i dubini

Upravljač ima mogućnost podešavanja dubine za 36 mm i mogućnost podešavanja visine za 40 mm. U kombinaciji sa sjedalima podesivima po visini, vozačima različite građe omogućeno je podešavanje položaja za vožnju koji odgovara upravo njima.