Snaga za put naprijed

Kombinacija performansi, odziva uživo i niske potrošnje energije upravo je ono što vam je potrebno da biste dobili najviše od vožnje.

1.4 BoosterJet motor

S-CROSS pokreće snažni 1,4-litreni BoosterJet motor koji kombinira izravno ubrizgavanje i turbo punjenje. Intercooler komprimiranog zraka poboljšava učinkovitost punjenja i povećava okretni moment, osobito pri malim brzinama. Izravno ubrizgavanje optimizira vrijeme, količinu i pritisak goriva za povećanje performansi i smanjenje potrošnje. Drugi načini smanjenja potrošnje su električno kontrolirano varijabilno vrijeme ventila (VVT), recirkulacija rashlađenih ispušnih plinova (EGR) i visoki omjer kompresije.

Svestrani hibrid

Mogućnost prilagođavanja situaciji glavna je zadaća hibridnog pogona u S-CROSS-u. Pomaže vam uštedjeti gorivo kada vozite glatko i dodaje snagu točno kada vam je potrebna kada vozite dinamično.

Blagi hibridni sustav (ISG)

S-CROSS je opremljen 48V blagim hibridnim pogonom. Sustav se sastoji od tri glavna dijela: 48V starter-generator ISG, koji također djeluje kao elektromotor, 48V litij-ionska baterija i pretvarač napona između 48V i 12V kruga koji radi s istosmjernom strujom. Tijekom usporavanja, sustav obnavlja energiju, koju zatim koristi za smanjenje potrošnje goriva i poboljšanje performansi vožnje. U normalnim situacijama vožnje radi na smanjenju potrošnje benzina što je više moguće. No, ISG je također spreman uključiti se u bilo kojem trenutku kao elektromotor koji povećava okretni moment pri malim brzinama ili pomaže pri ubrzanju – upravljačka jedinica odabire odgovarajući način povezivanja elektromotora prema potrebnom intenzitetu ubrzanja. Osim toga, elektromotor brine o održavanju praznog hoda tijekom kočenja.

Električno povećanje okretnog momenta

Elektromotor pomaže ubrzanju prije nego što se pokrene puna snaga motora s unutarnjim izgaranjem. Kao rezultat toga, hibridni sustav reagira brže i intenzivnije od konvencionalnog motora s unutarnjim izgaranjem.

Podrška za ubrzanje

Funkcija podrške ubrzanju izglađuje takozvani turbo efekt, dodani okretni moment elektromotora služi za kompenzaciju kašnjenja prije početka punog tlaka punjenja.

Električni prazan hod

Kada se spojka pusti u praznom hodu kada je spojka pritisnuta, motor s unutarnjim izgaranjem održava rad elektromotora. Zahvaljujući tome moguće je u bilo kojem trenutku odmah početi ubrzavati, ali se benzin ne sagorijeva nepotrebno u praznom hodu.